Jobba i Täby Centrum

 

NN07

NN07 söker sommarextra i butik som säljare, med möjlighet till förlängning till höst! Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare.

Skicka ditt CV med ett personligt brev till vår mailadress:
conceptstoretaby@nn07.com

Sista ansökningsdatum: 27/5-18
Obestämt, semester.

 

 


 

Tiger of Sweden söker sommarextra från v. 27-29

Tjänsten är deltid på 16-32 tim/vecka. Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare.

Skicka ditt CV med ett personligt brev till vår mailadress:
tiger.taby@tigerofsweden.se

Sista ansökningsdatum: 27/5-18
Tillfälligt, semester.
Startdatum: 3/7-18  

 

 


 

 Lacoste - öppnar snart!

Bli en del av vår Lacoste-familj! Ansök här: karriere@lacoste.com.  

 

 


 Butiksanställd och butikschef till Skechers

För vår framtida butik i Täby Centrum söker vi en butikschef och en heltidsanställd. Om du vill jobba med Skechers, skicka din ansökan och CV till Job@skechers.dk

SKECHERS, grundades 1992 i Manhattan Beach, Kalifornien. I över 25 år har utbudet växt till flera tusen modeller och täcker idag ett brett utbud av skor för män, kvinnor och barn. 
SKECHERS har utvecklats till ett välkänt skomärke världen över. Skorna har en snygg design och är super bekväma.
SKECHERS används av miljontals människor. 
SKECHER har skor både för fritiden samt även för den som söker mera funktion, tex löpning och träning. 
SKECHERS utvecklar och producerar en omfattande samling av tekniskt avancerade skor. Ett stort urval av skor i superkvalitet kombinerat med hög fotkomfort och fantastisk passform.

 

 

 


 

Specialist


Jobböversikt

I din roll som specialist bidrar du till att skapa passion och intresse för våra produkter genom att erbjuda kunderna rätt lösningar och sätta produkterna i deras händer. Du förstår att Apple Store strävar efter att ge besökarna en unik kundupplevelse. Du börjar med att ta reda på kundernas behov, för att sedan tillsammans med dina medarbetare presentera de produkter som matchar behoven. Varje dag har du chansen att omvandla någon av besökarna i butiken till en stamkund.

Nyckelkvalifikationer

• Förmåga att erbjuda en fantastisk kundupplevelse i en väldigt aktiv miljö och att stimuleras av mötet med kunderna.
• Stort teknikintresse, särskilt i fråga om Apples produkter, och förmåga att snabbt ta in ny kunskap om produkter och funktioner.
• God kommunikationsförmåga – du pratar ledigt och avslappnat både med enskilda kunder och inför mindre grupper.

Beskrivning

Som Specialist har du fantastisk förmåga att upptäcka kundernas behov och hitta de bästa lösningarna. Du är inte bara den första personen kunderna möter i butiken – du är också den som vägleder dem, säljer produkter och tjänster och hjälper dem att komma igång med sina nya produkter. Du utför också andra uppgifter i butiken, som att underhålla visuellt marknadsföringsmaterial och hjälpa dina kollegor. Du är nyfiken, har koll på de senaste nyheterna om olika produkter och initiativ och är redo att omsätta dina kunskaper i praktiken i dina möten med kunderna. Din framgång mäts i dina prestationer, såväl enskilda som i samarbete med andra, samt utifrån butikens övergripande resultat. Du är stolt över att få vara Apples ansikte utåt och tycker om att hjälpa kunderna att utveckla långvariga relationer till Apple.

Ytterligare krav

• Du brinner för Apple och vill gärna dela med dig av din passion till andra.
• Du är redo att lära dig allt om och erbjuda Apples unika kundservice.
• Du har stor social förmåga, är tillmötesgående, förstående och bra på att lyssna.
• Du talar det lokala språket flytande.
• Du kan jobba med ett flexibelt schema. Dina arbetstider baseras på affärsbehoven.

Ansök online på www.apple.com/jobs/se/retail eller via rekryterare nedan.

Alexandra Lakin

EMEIA Talent Attraction Program Specialist

AppleStaffing OperationsApple Retail Europe

Apple Retail Europe
33 James StreetLondon, WC2E 8HB

alakin@apple.com

+44 79 74 17 55 77

 



Servicespecialist


Jobböversikt

När kunderna har köpt våra produkter är du den som hjälper dem att få ut mer av sin nya Apple-teknik. Din arbetsdag på Apple Store består av en rad uppgifter med fokus på service och support. Du är alltid redo att dela med dig av din kunskap och att ge kunderna en enastående upplevelse, vare sig du hjälper en kund att komma igång med sin nya Mac eller hittar svaren på frågor om andra Apple-produkter. Du trivs med att lösa kunders problem, ge dem aha-upplevelser och stärka deras band till Apple.

Nyckelkvalifikationer

• Förmåga att utvärdera kunders support-behov när de kommer, för att sedan presentera lösningar eller hänvisa dem till andra medarbetare.
• Flexibilitet att regelbundet kunna växla mellan olika tekniska områden med de färdigheter som krävs.
• Förmåga att stimuleras av förändringar när produkter utvecklas.

Beskrivning

Som servicespecialist hjälper du nya kunder att komma igång och ger befintliga kunder snabb och effektiv support, samtidigt som du skapar och stärker deras positiva relation till Apple. När en kund behöver hjälp utvärderar du snabbt situationen. Ibland använder du dina kunskaper om dagens Apple-teknik till att direkt ge kunderna goda råd eller presentera lösningar på deras problem med iPod, iPhone eller iPad. Vid andra tillfällen hänvisar du kunder till support-teamet som ser till att de kommer igång igen. Du kan också utbilda nya kunder på tu man hand och lära dem grunderna som behövs för att komma igång med foto-, video- och musikprojekt. Hela butiksteamet drar nytta av ditt starka engagemang för bästa möjliga kundservice. Eftersom du hjälper Apple att skapa och bevara starka relationer till kunderna är du en viktig del av vår framgång.

Ytterligare krav

• Du är skicklig på att använda din tid på bästa sätt och fatta snabba beslut.
• Du behåller lugnet och kundfokus medan du felsöker och löser problem.
• Du talar det lokala språket flytande.
• Du får kunder att känna sig trygga och väl omhändertagna när du ger produktdiagnoser
och möjliga lösningar.

Ansök online på www.apple.com/jobs/se/retail eller via rekryterare nedan.


Alexandra Lakin


EMEIA Talent Attraction Program Specialist

AppleStaffing OperationsApple Retail Europe

Apple Retail Europe
33 James StreetLondon, WC2E 8HB

alakin@apple.com

+44 79 74 17 55 77

 


 Disney söker medarbetare!

Disney söker nya medarbetare! Ansök till cast members hos oss genom att lämna CV och personligt brev i butiken. Sista ansökningsdag 30/4-2018.

 

 


 VOLT söker ny butikschef!

I din vardag på VOLT krävs det att du är en social och utåtriktad person med ett kreativt men strukturerat sinne.

Du älskar att vinna och som butikschef är du resultat- och målinriktad och du jobbar alltid för att nå en positiv utveckling.

Du är ambitiös, ansvarsfull och levererar alltid 100%. Vi förväntar oss att du är en god ambassadör för VOLT och alltid föregår med gott exempel för dina säljare.

Tillsammans med ditt team är du ansvarig för att skapa en god arbetsmiljö, där ni har det trivsamt och roligt på jobbet. Ditt team är det viktgaste och som butikschef jobbar du alltid för att alla dina säljare ska utvecklas både individuellt och som grupp.

Vardagen kan vara stressig. Du kommer att ha många bollar i luften, därför vill vi att du är både effektiv och initiativrik som person. Sist men inte minst så har du ett brinnande intresse för branschen och ser en framtid tillsammans med oss inom VOLT.

I rollen som butikschef är du ansvarig för den dagliga driften i din butik. Det betyder att du är ansvarig för bl a:

-Butikens ekonomiska resultat

-Personalansvar på ca 3-4 personer

-De dagliga rutinerna (varuflöde, schemaläggning etc)

-Det visuella i butik

-Skapa en god arbetsmiljö, kultur och gemenskap mot kunder och kollegor

Vi erbjuder dig en arbetsplats där vi bryr oss om varandra och har kul på jobbet. Du kommer att få arbeta i en mycket trevlig miljö med möjlighet till en del resor vid t ex möten, teambuilding, mm. Du blir en del i ett växande företag inom herrmodebranschen med chans till snabb utveckling internt inom VOLT. Vi erbjuder bra löneavtal med bonus och unika rabatter.

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag!

Gå in på: www.voltfashion.com

Intervjuer sker fortlöpande. Tillträde: Omgående